هدف من برای سال 2011 قهرمانی های متعدد با رئال مادرید است - ایکر کاسیاس

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 2640
بازدید کل : 92280
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 2640
:: بازدید سال : 4538
:: بازدید کلی : 92280

RSS

Powered By
loxblog.Com

هدف من برای سال 2011 قهرمانی های متعدد با رئال مادرید است - ایکر کاسیاس
25 آذر 1389 ساعت 1:8 | بازدید : 251 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

Zaragoza - Real Madrid

 

 

ایکر کاسیاس، دروازبان رئال مادرید دیروز و در شهر هرزوگناراش آلمان جایزه بهترین دروازبان جام جهانی ملقب به دستکش طلایی را از آن خود کرد. در کنار وی دیگو فورلان به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی انتخاب شد و توپ طلا را از ان خود کرد و همچنین توماس مولر کفش طلای جام جهانی به خاطر بیشترین گل زده را بدست اورد. فرانس بکن باور، افسانه فوتبال آلمان و یکی از اعضای کنونی بخش اجرایی فیفا نیز در این مراسم حضور داشت.

کاسیاس در حالی این جایزه را ازآن خود کرد که یک جام جهانی فوق العاده و خاطره انگیز را پشت سر گذاشته است. وی نه تنها کاپیتان تیمی بود که بهترین بازی ها در جام جهانی انجام داد، بلکه برای اولین در تاریخ کشورش، قهرمان جام جهانی شد. هیچکس آن دو واکنش فوق العاده اش مقابل ضربه های روبن در فینال یا پنالتی که در بازی مقابل پاراگوئه مهار کرد را فراموش نمی کند. کاسیاس در کل تورنومنت جام جهانی تنها دو گل دریافت کرد.

پس از دریافت این جایزه، گزارشگران Marca که دراین مراسم حضور داشتند با کاسیاس به مصاحبه پرداختند و از وی درباره احساسش پیرامون کسب این جایزه سوال کردند.

" این جایزه فقط برای من نیست و نشان دهند تلاش بی امان یک تیم است. واقعا خوشحالم و به خودم افتخار میکنم. همچنین از تمام هم تیمیهایم در جام جهانی تشکر می کنم که باعث شدند این جایزه به من برسد. "

کاسیاس همچنین از آروزیش برای اینکه روزی به عنوان اولین دروازبان تاریخ فوتبال موفق به کسب توپ طلا شود صحبت کرد. توپ طلایی که امسال یک نفر از میان ژاوی، اینیستا و مسی می رسد. کاسیاس اذعان داشت که رقابت برای بدست اوردن این عنوان بسیار مشکل است.

" رقابت برای کسب توپ طلا برای شخصی مثل من که یک دروازبان بسیار مشکل است. چرا که این عنوان معمولا به کسی میرسد که در طول فصل پاسهای قشنگ و مفید داده یا مثلا گلهای حساس و زیبایی به ثمر رساند. البته من از اینکه چند سالیست در لیست 30 نفر برتر قرار میگیرم خیلی خوشحالم و به خودم افتخار میکنم اما آرزو دارم روزی این عنوان را بدست بیاورم. "

کاسیاس سال 2010 را با تمام افتخاراتی که با لباس قرمز اسپانیا بدست اورد کنار می گذارد و قصد دارد تمام تلاشش برای موفقیت با رئال مادرید انجام دهد.

" سال 2010 برای من یک سال بی نظیر بود و هیچوقت این سال را فراموش نمی کنم اما از آنجا که در سال 2011 جامی نیست که بخواهم با اسپانیا آن را فتح کنم تمام تمرکزم را برای موفقیت با رئال مادرید میگذارم. هدفهای فوق العاده ای داریم که برای رسیدن به آنها تمام تلاشمان را می کنیم. اولین هدف قهرمانی در لیگ است که رقابت بسیار تنگاتنگی با بارسلونا داریم البته من دوست ندارم روی لیگ اسپانیا اسم یک لیگ دو قطبی را بگذارم. بعد از آن قهرمانی در کوپادل ری است که قهرمانی در ان هم اذت خاص خودش را دارد و مدتهاست که ما نتوانستیم در این جام قهرمان شویم. سپس و در اخر می خواهیم با تمام وجود به سمت قهرمانی در لیگ قهرمانان حرکت کنیم و پس از چند سال که در این جام موفق نبودیم امسال عملکرد بهتری داشته باشیم. "
 




|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: